Lub: Det har ju inte varit ett överdrivet tätt matchande de senaste veckorna men det är klart att har någon spelare nån skadekänning eller inte känner sig helt fräsch så är det ju bättre att stå över då det inte gäller något. Annars tycker jag att det är värdefullt med matchande nu då det inte kuggat riktigt och man måste fila på detaljerna för att komma tillbaka i det vinnandespelet och hitta rätt i kedjorna. Det är ju en hel veckas matchvila sen innan kvarten så småskavanker kan läkas då.
Hoppas som någon nämnde här inför förra matchen att Hartmann får tillbaka sin plats bredvid Madsen. Där finns det kemi och chans till offensiv utväxling.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas som någon nämnde här inför förra matchen att Hartmann får tillbaka sin plats bredvid Madsen. Där finns det kemi och chans till offensiv utväxling.