1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2164994

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Sputnik: känslan här inne är att vi är 90% klara för SHL redan. Det är helt ok, det är ert blodtryck och inte mitt :)

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{297}: Ärligt talat så verkar det väll som att ditt blodtryck är högst? Till och med högre än Modano och Kulltorps i nuläget?

Que Sera Sera!

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{297}: Klara vet jag inte men du har ju en tendens att tolka allt antingen svart eller vitt. Bara för att man inte tolkar den senaste tidens insatser som att vi kommer åka ur i tre raka redan i kvarten så innebär det inte att man tror att det blir en räkmacka till SHL

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{297}: Känslan är 50/50 för egen del och tycker det är gott så. Sen är det upp till en själv om man ser glaset som halvfullt eller halvtomt. 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.