+ 7
Inlägg: 2165016
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Smokey: Haha...Jag vet mycket väl vem du är.
Jag var på plats på den där Arbogamatchen med hönsnät.
Var det då vi hade isfackel tifo? Eller var det Kumla borta?
Samma säsong som vi sjung ja må dom leva till Huddinge när dom firade födelsedag när vi var på besök?
Härliga tider!
Jag var på plats på den där Arbogamatchen med hönsnät.
Var det då vi hade isfackel tifo? Eller var det Kumla borta?
Samma säsong som vi sjung ja må dom leva till Huddinge när dom firade födelsedag när vi var på besök?
Härliga tider!
+ 4
Upplevs jag som en tragisk lövensupporter (har aldrig varit inne på deras forum, men ändå) då skäms jag och ska försöka tänka om.
FÖRLÅT!!!