1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2165424

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Zäta75: 5-0 mot AIK vore mumma för då har vi målskillnad 200-100, +100 mål. Måste ju vara ett rekord det.

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{9037}: Snyggt och jämnt men, 12-0 vore bättre. Vi gjorde ju 11 mål i en match förra säsongen. Vi måste markera starkt och slå fjolårets rekord, annars kommer det in Nordkoreaner som tycker att det här laget misslyckats med säsongen.

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{9037}: Tar vi 5-0 mot AIK kan det väl inte vara nån tvekan om vilket lag vi bör ta om de går till kvarten?

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
{9037}: Gurkena, alla dar i väckan... Lagom resa å, värre å bössa till Tingsryd... Nä.. Gurk elle Gnag få re bli... hoppas ja...❤️🤍❤️🤍

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer