Mappe: Almtuna, Gurka eller Solna. Vi har 3 bra val inom bra avstånd och som vi normalt sett har lätt för. Semi mot Tälje vill jag ha efter kvarten. Sedan får man hoppas att griskatterna och burkölen kör slut på varandra
Viss , men bara viss .. risk finns ju att motståndarna i kvarten spelar tätt/tufft/tråkigt och ev . filmar också . Hur klarar vi det när vi spelat - ursäkta uttrycket - mellanmjölk i 10 omgångar ?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...