{297}: Lodin nära 1-0. Så kylig han är när han håller i den extra länge och knäpper av snabbt.
Det märks att AIK har mer att spela för. De vill ta poäng och då få hemmaplansfördel i åttondelen samt undvika Tingsryd. De får möta Almtuna istället om de vinner idag om inte VIK vinner.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det märks att AIK har mer att spela för. De vill ta poäng och då få hemmaplansfördel i åttondelen samt undvika Tingsryd. De får möta Almtuna istället om de vinner idag om inte VIK vinner.