Essvikare: Ja var också på plats i Karlskrona nä vi gick upp!!! Jag låg på Haukens benskydd framför lage på bild i Sportblade!!! Ett j-a tryck på bortastå hela matchen! Nu ladd vi tusen till nästa måndag.. Förbannat tråkigt att vi int kan bära fram lage till Triumf på läktaren å utanfö rinken!!! Timrå IK mot SHL 21/22!!!🥳🥳🥳
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag låg på Haukens benskydd framför lage på bild i Sportblade!!!
Ett j-a tryck på bortastå hela matchen!
Nu ladd vi tusen till nästa måndag..
Förbannat tråkigt att vi int kan bära fram lage till Triumf på läktaren å utanfö rinken!!!
Timrå IK mot SHL 21/22!!!🥳🥳🥳