Olli Hahl: Tycker Timrå behöver tänka ett extra varv när dom väljer. Efter vårat val ska ju som sagt andra lag göra sina val och hur vi väljer påverkar ju även hur Löven har möjlighet att välja. Hade varit skönt om dom inte fick chansen att välja en motståndare som dom har lätt för.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Efter vårat val ska ju som sagt andra lag göra sina val och hur vi väljer påverkar ju även hur Löven har möjlighet att välja.
Hade varit skönt om dom inte fick chansen att välja en motståndare som dom har lätt för.