1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2167585

Sv: Slutspel 2021
Vad har Gävle som inte Timrå har?
Jag tror att någon form av kreativa aktiva supportrar på läktarplats kan vara psykologiskt avgörande i slutspelet.
Hur löser Timrå IK det?
www.hockeypuls.se/artikel/gladjebeskedet-for-brynassupportrarna-far-chans-se-hemmamatcherna-pa-plats?referrer=app

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2021
Smokey: Det var ju en artikel i gårdagens ST. I och med att alla kvällsmatcher har matchstart 19 istället för 18 så kan man inte nyttja loger och dylikt. Det blir endast 8 pers på läktaren.

Brynäs tre kvarvarande grundseriematcher spelas 15 eller 18, vilket innebär att de har utrymme att nyttja sina loger.

Riktigt tråkigt att CMores tablåtid är viktigare än att försöka få till någon typ av slutspelsstämning

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.