Didrik Strömberg får frågan i Jönköpingsposten om han börjat tänka på kval...
"-Vi alla ser hur vi ligger till och det går inte att ignorera. Vi måste vara beredda på att det kan bli kval så att det inte kommer som en chock. Men det är inte heller så att vi redan har ställt in oss på kval. Vi måste prestera i de återstående matcherna oavsett vad som väntar och så som upplägget är har vi ju allt i egna händer, säger Strömberg.".
Allt i egna händer? HV måste ta 15 poäng på 5 matcher, och det kanske inte räcker ändå...
Smokey: Vill inte vara en bitterbutter men tror fan inte det.
Däremot så tycker jag att vi ska ta in 8 riktigt högludda supportar. Om det behövs någon typ av insamling för att skapa ett Tifo, eller inköp av trummor eller vad fan som helst så är jag på iaf!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.