Smokey: Vilka kriterier är det för att an ända logerna? Måste man äta? Skulle ju annars gå att få in ett gäng supportrar där, dock kan dom inte se slutet, men finns ju play så man kan se slutet ngn annanstans
Gorkyman: Logerna kommer att vara stängda när matchstart är 19. Villkoret är att det ska serveras mat, annars räknas det itne slm en restaurangplats, vilket logerna egentligen är.
Från den positiva sidan så konmer vi att spela våra matcher 18 om vi går till semi, tack vare att det är påskvecka och våra hemmamatcher spelas på helgdagar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.