Smokey: Vilka kriterier är det för att an ända logerna? Måste man äta? Skulle ju annars gå att få in ett gäng supportrar där, dock kan dom inte se slutet, men finns ju play så man kan se slutet ngn annanstans
Gorkyman: Logerna kommer att vara stängda när matchstart är 19. Villkoret är att det ska serveras mat, annars räknas det itne slm en restaurangplats, vilket logerna egentligen är.
Från den positiva sidan så konmer vi att spela våra matcher 18 om vi går till semi, tack vare att det är påskvecka och våra hemmamatcher spelas på helgdagar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer