OlliJanne: Ja det är väl lite det jag menar med att man avvaktar utfallet av slutspelet, om det nu överhuvudtaget ligger till på så vis. I den mån det går, för Freddans del. Han sa väl i den där artikeln angående de intresseförfrågningar han fått att han behövde lämna besked hyfsat snart. Oavsett utfall av slutspelet så har han givetvis sin plats här, det är mest vad han själv vill.
Nubben brukar ju uppmana sina adepter att pröva sina vingar när läget erbjuds, och den här klubben kommer givetvis överleva även utan Freddan som huvudtränare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.