JanneG: läser det här bland annat, men ingen fara, ni är verkligen bra, menar det, men vi kommer försöka störa er på alla sätt , önskar vi kunde få vara på läktaren, vore stort
JanneG: känns inte som AIK haft något stort publikstöd på några år i hockeyn. Men vem vet. Det kanske skulle dyka upp ett gäng fotbollströjor eller bandytröjor på läktaren om det öppnades upp, som står och skriker glåpord med grov dialekt trots att inte härstammar från Stockholm.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer