1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2169208

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
danne80: Han prat nog om Leif ”Foppa” Forsberg 😊

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Lub: Har en ingift släkting som mot bättre vetande är AIK-supporter (kan dock ge honom viss cred eftersom han kommer från Solna). Han skickade ett par länkar till forum där en del AIK-supportrar diskuterar inför kvartsfinalen mot Timrå.

En hel del snack om att de hoppas på att spela grisigt, fult, filma? och även snack om att ”plocka” Dahlén etc. De har även fått för sig att domarna är snällare mot Timrå och de andra topplagen? (vilket får mig att undra om de sett ngr matcher alls i år)...

Nä min eventuella respekt för AIK och dess supportrar har fått en rejäl törn...

Heja Timrå, slå ut AIK med buller och bång!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer