Hassan: Nu gick ju faktiskt Västerviks sportchef Emil Georgsson ut i media och sade sig förvänta att MoDo hör av sig om vi har för avsikt att köpa ut Karlin. Då gjorde vi det kort därefter?
Annars kan jag tänka mig att man ville vänta in tills det var färdigspelat. Men det är bara vad jag tror.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars kan jag tänka mig att man ville vänta in tills det var färdigspelat. Men det är bara vad jag tror.