Jamen då jäklar, GAMEDAY! Nu gäller det! Om några veckor är vi förhoppningsvis i SHL, låt oss börja med att ta den första av de elva vinster som återstår. Normalt hade vi väl varit 5800 på plats i en fullsatt arena i kväll, men vi får sikta mot hemmapremiären nästa säsong istället. Magkänslan är att Timrå går ut och gör en riktigt grym prestation direkt. Dahlén är briljant och gör tre poäng i en match vi vinner med 5-1. Skotten vinner vi också, 41-26?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.