JanneG: Vill bara poängtera att vi vunnit matcher tidigare under säsongen då Dahlén inte ens var med i laguppställningen (pga landslagsuppdrag t ex). Det är klart att det kan sänka energin i laget lite om han är med och det går trögt för honom. Ska vi gå hela vägen måste nog han prestera men i bäst av 5 mot er bör vi ha en rimlig chans att krångla oss vidare utan en Dahlén på topp (sett till säsongen i stort).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska vi gå hela vägen måste nog han prestera men i bäst av 5 mot er bör vi ha en rimlig chans att krångla oss vidare utan en Dahlén på topp (sett till säsongen i stort).