+ 11
Inlägg: 2172797
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Jag säger bara utan Johanssons målvaktsspel har vi så klart torska plus 2 i ramen för råttorna vi har flyt ikväll. Det är för helvete slutspel man kan vinna 52 matcher grundserien betyder inte ett piss i slutspel. Nu jävlar ska det käkas puck tacklas kosta blod svett tårar annars ska man INTE SPELA HOCKEY PÅ DEN HÅR NIVÅN
+ 9
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Jag såg 1-0. Sen såg jag inget mer.
Vi vann... ingen ångest. Bara ren glädje.
Sån är jag numer... 👍🙈🙉🙊
Vi vann... ingen ångest. Bara ren glädje.
Sån är jag numer... 👍🙈🙉🙊
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: hur såg skottkartan ut i förra matchen? Känslan är att vi släpper till fler lägen i slottet idag än vi gjorde förra matchen.
+ 1
Detta var vidrigt att genomleva, men det löste sig med hjälp av ett sanslöst starkt defensivt grundspel och att bara vänta ut. Nya tag på söndag.