Knylan: Jag säger bara utan Johanssons målvaktsspel har vi så klart torska plus 2 i ramen för råttorna vi har flyt ikväll. Det är för helvete slutspel man kan vinna 52 matcher grundserien betyder inte ett piss i slutspel. Nu jävlar ska det käkas puck tacklas kosta blod svett tårar annars ska man INTE SPELA HOCKEY PÅ DEN HÅR NIVÅN
+ 9