” Sedan är det roliga i allt det här att det är bägge tränarna i AIK som står och gnäller efter första perioden på någon situation, och Freddan frågar då om de tycker att de har fått för lite utvisningar, sedan var det inget mer. Det var det enda.”
+ 12