+ 8
Inlägg: 2172844
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Såg det. Det är ju helt otroligt hur dom missar den. Även domarbasen bör ju se att dessa domare bör bytas ut omgående.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: Jag tror det är bra för Timrå att AIK tränaren fokuserar på Timrås mentala inställning, ju mer utspel ju mer sluter gruppen samman hoppas jag.
Jag missade ärligt de där 6 spelare på banan, men det ligger i linje med domarnas övrigt mediokra insats.... När blev det tillåtet att attackera motståndare efter avblåsning, t ex crosscheckingen på Dahlén långt efter att Lodin gjort mål. Jag tycker sådana tilltag ska rendera avstängning för det handlar inte om kamp om pucken...
Jag missade ärligt de där 6 spelare på banan, men det ligger i linje med domarnas övrigt mediokra insats.... När blev det tillåtet att attackera motståndare efter avblåsning, t ex crosscheckingen på Dahlén långt efter att Lodin gjort mål. Jag tycker sådana tilltag ska rendera avstängning för det handlar inte om kamp om pucken...
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{297}: ja i den intervjun framstod han som rätt osympatisk och dålig förlorare. Tycker han har varit rätt bra i intervjusammanhang tidigare matcher. Men de känner väl såklart pressen nu
+ 5
Angående den så kallade ”domaren” så hjälper dom AIK från början till slut. Tacklingen i ryggen på Dahlén är inte snygg. Matchen hade kunnat se annorlunda ut om vi fått de PP vi skulle haft i dom två första perioderna. Sen florerar det bilder på när vi har sex man på banan vid ca 4 min kvar och 2 min kvar av matchen. Ser helt absurt ut, jag uppfattade aldrig det under match?