mikenomad: Asså nu är det krokodiltårar i hela modoboken. Ngn elak tidning har lagt ut en artikel, om klubbens problem, när de ska fira 100år. Men pilutte dem... Kan ngn ge dem Dahléns snuttefilt, som de tydligen sett? Haledusingen....det är inte utan att man tycker lite synd om dem.... Dumma expressen!!! Ni är jättedumma!!! Nu ska vi aldrig köpa den mer!! Komma här och berätta sanningen om våra 12 av 13 usla hockeyår i föreningen...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.