Kulltorp: Borde man inte istället vara tacksamma att en tidning lägger ner tid och pengar på att reda ut de problem som klubben haft det senaste årtiondet? Det är en perfekt 100-års present! För man har ju uppenbart inte insett detta själva. Nä ett tackbrev från modohockeys klubb och supportrar vore självklart på sin plats.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är en perfekt 100-års present!
För man har ju uppenbart inte insett detta själva.
Nä ett tackbrev från modohockeys klubb och supportrar vore självklart på sin plats.