JanneG: tack för en god matchserie. Ni har en coach som får ut väldigt mycket ur sitt lag och jag tror ni chockade hela Timrå, vi kommer undan med blotta förskräckelsen. Som du säger så tycker jag också vi hade lite tur med domaren i denna match. Tycker annars det var fair play rakt igenom denna matchserie.
Jag tror ni dunkade in en hel jävla massa ödmjukhet i huvudet på både timråspelare och timråsupportrar. Tack för den läxan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer