1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2175822

Sv: Apropå nånting...
{9108}: Givetvis är det ett 1a aprilskämt.
Inte att Gradin blir ny sportchef alltså, utan att ambitionen skulle vara att nå SHL.
Det är på samma nivå som nylonstrumpa på svart-vit TV.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Ni borde fokusera mer på att ni ska spela semi snart, förstår inte varför Modo skall vara det stora samtalsämnet här inne? Det här är väl liksom det längsta TIK har gått i ett slutspel någonsin!? Men det är klart.....Modo är och kommer alltid att vara den finaste klubben i Sverige och det ständiga samtalsämnet runtom i Hockeysverige så förstår att det är svårt för er att inte glida in på ämnet Modo så det är fullt förståeligt! Lycka till i semin mot Karlin 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.