Donald: Timrå IK har spelat till sig SM-brons och SM-silver, men detta ägde rum när man fortfarande spelade seriespel om medaljerna, under första halvan av 70-talet. 1971/72 blev det brons efter Brynäs och Leksand. 1973/74 kom man på andra plats och tog silvret bakom Leksand.
I playoff har Timrå kommit som längst till semi några ggr och till kvartsfinal vid ett flertal tillfällen. Så helt ovana spel i playoff är man nu inte. Nu var detta mer än tio år sedan och jag är dåligt insatt i slutspelsvanan hos våra SHL- vana rekryter idag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I playoff har Timrå kommit som längst till semi några ggr och till kvartsfinal vid ett flertal tillfällen. Så helt ovana spel i playoff är man nu inte. Nu var detta mer än tio år sedan och jag är dåligt insatt i slutspelsvanan hos våra SHL- vana rekryter idag.