Rip Kirby: KB65 spelar numer i hobby-divisionen HockeyTrean Ångermanland med typ Husum och Njurunda. :)
Det riktiga a-laget finns inte riktigt längre, då det slogs ihop med ÖSK för att bilda ÖHF. Innan det så spelade både KB65 och ÖSK i Divison 1/HockeyEttan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det riktiga a-laget finns inte riktigt längre, då det slogs ihop med ÖSK för att bilda ÖHF. Innan det så spelade både KB65 och ÖSK i Divison 1/HockeyEttan.