Rip Kirby: Sluta. Det var RV som var på plats när de åtta som var där hyllades unisont. Lyssna i morgon, när RV är på plats igen och se om du tycker samma sak då också.
RasmusVS: Jag älskar att RV driver på. En sak som jag dock är lite bekymrad över är taktkänslan och tonsäkerheten. Nej det är ingen kör som sjunger men mäktigheten och trycket påverkas av att man känns osynkad och att nästan alla uttoner (avslutande toner) är lite sura. En bra klack är samkörd. Vet att man samlas och tränar. Vet att jag riskerar att få min utstuckna haka insparkad men så tycker jag iaf.
RasmusVS: Från vilket håll skedde denna "unisona hyllning", enligt dig. För egen del så kan det ha varit en av de mer plågsamma kvällar jag haft framför Tv:n när Timrå IK spelar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.