Costanza: Blir lite nyfiken på vad utbildningspaketet innehåller. Efter att ha bott i Övik i 6-7 år så skulle jag sammanfatta hockeysnacket till: • Vad kass tränare/sportchef är (eller valfri roll i föreningen). • Modo är utsatt för en konspiration från domarna, förbundet, ja möjligen gud själv. Allt för att göra livet surt för alla modoiter. • Huruvida Hans Jonsson ska skjuta mer från blå eller ej.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
• Vad kass tränare/sportchef är (eller valfri roll i föreningen).
• Modo är utsatt för en konspiration från domarna, förbundet, ja möjligen gud själv. Allt för att göra livet surt för alla modoiter.
• Huruvida Hans Jonsson ska skjuta mer från blå eller ej.