Hittills i slutspelet känns det som att domren har en nivå för TIK och en för motståndaren. Antingen det eller att de är bättre på att maskera fulspel. Det är inte rimligt att seriens mest offensiva lag har mer utvisningsminuter match efter match.
Vi får sjukt billiga BP mot oss men sällan detsamma tillbaka - snarare tvärt om. Ett mordförsök är långt ifrån givet PO
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hittills i slutspelet känns det som att domren har en nivå för TIK och en för motståndaren. Antingen det eller att de är bättre på att maskera fulspel. Det är inte rimligt att seriens mest offensiva lag har mer utvisningsminuter match efter match.
Vi får sjukt billiga BP mot oss men sällan detsamma tillbaka - snarare tvärt om. Ett mordförsök är långt ifrån givet PO