Inte varje match ens tips går in. Men igår lyckades man, såg även att ST lyckades. FBK imorgon, fasiken vad roligt. Hur mycket skall vi förlora med? Inge mer nego nu, jag tror vi vinner med 3-2.
Såg för övrigt Modo-HV igår: Rättvis seger dessutom. Tur att inte Tik fick den där Vilde i Modo, inte många rätt den karln gör. Man fick även höra att Sune B inte skulle tveka att lämna farmarlaget i stan vid en förfrågan från HV!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Såg för övrigt Modo-HV igår: Rättvis seger dessutom. Tur att inte Tik fick den där Vilde i Modo, inte många rätt den karln gör.
Man fick även höra att Sune B inte skulle tveka att lämna farmarlaget i stan vid en förfrågan från HV!!
Forza Timrå..