73Sjöbba: Tycker samtidigt den situationen ser väldigt märklig ut. Två spelare som står och trycker mot varandra och till slut så har ju Pettersson tryckt sitt eget ben över Hartmanns klubba.
Men gött att Västervik får sura lite. Deras ambition handlar om att ligga tätt i egen zon och att undvika utvisningar, för att sen ta sig en millimeter över mittlinjen, dumpa, och byta. Repeat. Att sen bryta ihop av en feldömd icing, ja vad fan ska man säga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.