1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2183016

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Du ser. Ja men då är det väl bara att domaren hade mage att överhuvudtaget utvisa en Västerviksspelare som får riva upp Karlin inombords då.

Nä, fy fan. Detta var skönt. Framförallt att vi ändå får det att tippa över till vår del till slut i matcherna. Känslan av att det trots allt finns något som liknar rättvisa smakar gott.

Svarskommentarer

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Både Lodin och PW kommer antagligen tillbaka till 1a matchen i en ev final. Det blir en boost för oss isf. Tror vi blir svårstoppade om vi nu når finalen. Men tufft lär det bli oavsett vilket lag vi får möta.

Tror och hoppas att klubbhjärta avgör. Tycker vi har spelare med större klubbhjärta än löven och som verkligen vill nå SHL med Timrå. Karlskoga har inte haft samma målsättning att nå SHL, men lurigt lag.

Timrå mot SHL!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.