{297}: Själva resan tror jag är skitsamma för samtliga lag i slutspel. Chansen att gå upp finns fortfarande om det så skulle behöva göras genom att spela mot ett lag i bortre asien.
Nej, ödmjukhet, tålamod och en näva jävlar anamma. Ikväll hoppas jag ändå vi tar och avslutar semin för vår del, nog med ångestmatcher mot VVIK nu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej, ödmjukhet, tålamod och en näva jävlar anamma. Ikväll hoppas jag ändå vi tar och avslutar semin för vår del, nog med ångestmatcher mot VVIK nu.