{297}: Vi behöver inte värva spelare från allsvenskan, Vi har grunden och ska värva från SHL och uppåt. Vi kan nog dessutom räkna med en utländsk femma, som sagt.
Kulltorp: visst men var det inte lite samma problematik förra gången? När vi väl skulle jaga förstärkningar så fanns det ingenting på marknaden? Som sagt, dom flesta lag har förmodligen redan värvat klart när vi vet vilken serie vi ska spela i. Kanske lite lättare att hitta spelare denna gång om man jagar utländska spelare dock.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.