+ 7
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 9
- Silly Season 2026-27 (4910)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Man myser mer än vad man brinner i Timrå nu.
Även om man är tre världsdelar bättre än bättre än vvik så är det inte så stora marginaler att man kan bjuppa på lite mys i offensiven...
Det snackades av Freddan inför matchen att man skulle vinna lite kamper framför mål.
Varsågoda att leverera kära Timrå spelare.
Lodin bjuder på fantastiskt spel mellan varven men avsluten är absolut inte vassa nog.
Lööke får gärna ge den formationen ett hot till genom lite mer avslut.
Mindre pass och om pass ska läggas så ska det vara passningar som tvingar marmeladen att flytta sig i sidled.
Fysiska spelet är inte riktigt där heller. Det går att tacklas med!
Nu ska denna serie stängas fan i mig!
Att försvara sig till final är fan i mig hedersvärd men inte ok någonstans!
STÅÅÅÅÅ UPP för offensiv hockey Timrå Ik!