1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614773 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2184228

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Ahpl: Jag tar hellre alla dagar i veckan en direkt upp- och nedflyttning vilket är det mest logiska och rättvisa i slutändan. 1:a plats i HA borde gå upp direkt och sista i SHL åker ur. 2-6 i HA kan spela slutspel där vinnaren får möta nästsista laget från SHL....

Spelar igen roll att vi är Timrå och vi ger aldrig upp, det luktar Oskarshamn serien nu. Skjuter 42 skott och gör bara 1 mål, det är för dåligt!!! Det här är den enda chansen att gå upp vill jag påstå. Hela laget försvinner om vi inte lyckas och Timrå kommer harva på i HA i år framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.