Jåkkinen: Går vi vidare från denna matchserie finns det ju en sak som är positivt att ta med. Efter att tampas med denna demonmålvakt under en matchserie kanske det inte blir lika jobbigt att möta Poulin i Lövens mål. Lägg därtill att Löven kommer att vara aningen mer spelande lag jämfört med Västervik vilket gör det möjligt för fler tydliga och öppna målchanser förhoppningsvis. Går vi vidare kan denna matchserie faktiskt göra gott för oss.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Efter att tampas med denna demonmålvakt under en matchserie kanske det inte blir lika jobbigt att möta Poulin i Lövens mål.
Lägg därtill att Löven kommer att vara aningen mer spelande lag jämfört med Västervik vilket gör det möjligt för fler tydliga och öppna målchanser förhoppningsvis.
Går vi vidare kan denna matchserie faktiskt göra gott för oss.