+ 2
Inlägg: 2184335
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hockeyguru: Det är mycket hockey kvar att spela. Skulle vi spela som igår och åka ut mot Västervik så är det så sjukt att det skulle gå rakt in på topplistan där med Modo -Leksand som det mest osannolika resultatet i modern tid. Vad gör ”demontränaren” som tog upp Leksand det året? Är han deltidsbrandman idag?
Jag är hoppfull om vinst i morgon. Vi måste göra mål på chanserna, vi måste slå Västervik och vi måste slå domarna. Vi har ett tillräckligt bra lag för att vinna även om motståndarna får lite handikapp och vem vet, i morgon kanske det är vi som har domarna på vår sida?
Jag är hoppfull om vinst i morgon. Vi måste göra mål på chanserna, vi måste slå Västervik och vi måste slå domarna. Vi har ett tillräckligt bra lag för att vinna även om motståndarna får lite handikapp och vem vet, i morgon kanske det är vi som har domarna på vår sida?
+ 2
Står inte ut med tanken att Timrå kan åka ut mot Västervik och sedan se alla spelare nästa säsong spela i SHL-klubbar, utomlands osv. Fyfan! Vinn imorgon annars blir det HA i ca 10 år framöver