+ 3
Inlägg: 2184403
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: Minns inte vilken sekvens men är en nästintill likadan på Lodin när han blir intacklad i rygg i sargen. Var på allvar orolig dår med tanke på hans nyliga hjärnskakning.
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Ångesten är total inför imorgon. Hoppas spelarna går ut som att det inte finns någon ny chans utan att det är sista matchen! Jag orkar inte med en match 7....
+ 3
Tycker generellt det är ok att domarna missar utvisningar i situationer som är grötiga men då ska man vara solklar på situationer som inte är det. Med tanke på gårdagens domarnivå tar jag mer än gärna tillbaka Wessner men det är pest eller kolera.
Min högst subjektiva bild av domare är att det ofta finns något maktbehov eller nån slags undertryckt tillfredsställelse av att få bestämma. Jag spelade aldrig hockey på den här nivån men jag minns flera domare som kunde åka förbi en under match och säga ”jag plockar dig på första bästa chans din jävel” så min uppfattning kanske är lite färgad också :)