Messias : Jo, det borde vara straffbart att ha en sådan måltuta. Men jag gissar på att Harald & Co bara finner den charmig, samma sak med bristen på reprisbilder i hallen...
Lått oss få mållen retrotivt ikväll!!!! LAS ” Ketchupeffekten ” LODIN-DAHLÉN-LUNDIN-LÖÖKE-HARTMANN 🙏🙏🙏🙏🙏 Låt dä rinna lätt 🥃🔥 Bomba Marmeladen full så hann byt! Forza Timrå IK mot SHL 🙏😇🎉
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer