Heisenberg: Man borde anställa en mental coach åt oss supportrar i alla fall. Folk som inte fattar tror att man har det som hobby eller nöje att kolla på hockey.
Under förra matchen: "Mäh! Det är ju hockey varje dag! Är det verkligen så roligt?" "Roligt?! ROLIGT?!? Du ser väl för fa-an hur jag mår?"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Under förra matchen:
"Mäh! Det är ju hockey varje dag! Är det verkligen så roligt?"
"Roligt?! ROLIGT?!? Du ser väl för fa-an hur jag mår?"