Hassan: Jag älskar att gnabbas men man behöver inte hålla en femårings nivå för det..
Ser helst Löven - Timrå i final så jag vill att ni ska vinna. Sedan tror jag att vinna ikväll är otroligt viktigt då en game 7 hemma efter att ha förlorat två matchbollar är en otroligt svår match..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser helst Löven - Timrå i final så jag vill att ni ska vinna. Sedan tror jag att vinna ikväll är otroligt viktigt då en game 7 hemma efter att ha förlorat två matchbollar är en otroligt svår match..