Om inte att resa sig upp ur fosterställning, sluta skrika och försiktigt sopa upp alla tomma tablettkartor för valium är att betrakta som efterfest?
Jag ser att jag tydligen med fingrarna klöst in något budskap på väggen vid tv-soffan... Spretigt och småblodigt... Svårläst.
Men det står nog:
- TÅLAMOD.
Mina kollegor på jobbet säger:
- Men det är ju bara ishockey.
Jo jävlar.
Dom har för helvete skarpslipade knivar fastskruvade på kängor, grafitvapen som dom slåss med. Och inte fan skuttar man omkring på någon mjuk böljande gräsmatta i solen, näe, dom håller till på djupfryst vatten med infrusna linjer. Och mitt i alltihopa står plötsligt något jävla maskerat monster med typ ”Hannibal Lecter-mask i en bur (i alla fall i Västervik) och är allmänt jobbig.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om inte att resa sig upp ur fosterställning, sluta skrika och försiktigt sopa upp alla tomma tablettkartor för valium är att betrakta som efterfest?
Jag ser att jag tydligen med fingrarna klöst in något budskap på väggen vid tv-soffan... Spretigt och småblodigt... Svårläst.
Men det står nog:
- TÅLAMOD.
Mina kollegor på jobbet säger:
- Men det är ju bara ishockey.
Jo jävlar.
Dom har för helvete skarpslipade knivar fastskruvade på kängor, grafitvapen som dom slåss med. Och inte fan skuttar man omkring på någon mjuk böljande gräsmatta i solen, näe, dom håller till på djupfryst vatten med infrusna linjer. Och mitt i alltihopa står plötsligt något jävla maskerat monster med typ ”Hannibal Lecter-mask i en bur (i alla fall i Västervik) och är allmänt jobbig.
”Bara ishockey”.
Upp my ass!