Knylan: Under dubbelmötet i Umeå saknas som sagt båda våra bästa backar (Harde och Albin) samt att PW inte var värvad vid tidpunkten. Var det inte några fler skador och avstängningar också? Madsen var borta bla samt några fler. Var väl Walli som fick den matchavgörande 5+game i match nr 2?
Som en parentes kan man ju även granska matcherna på försäsongen också. Första blev en uddamålsförlust där deras dåvarande NHL-lån var inblandad i samtliga mål. Andra mötet körde vi över dom totalt på bortais.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Var det inte några fler skador och avstängningar också?
Madsen var borta bla samt några fler. Var väl Walli som fick den matchavgörande 5+game i match nr 2?
Som en parentes kan man ju även granska matcherna på försäsongen också.
Första blev en uddamålsförlust där deras dåvarande NHL-lån var inblandad i samtliga mål.
Andra mötet körde vi över dom totalt på bortais.