Knylan: Att vi hade våra två bästa backar borta mot löven i dubbelmötet samt att PW inte hade anslutit ännu bör också tas med i beräkningen. Jag tror inte att vi hade förlorat bägge matcherna med dessa tre pjäser med.
Vi har ett jätteläge att ta oss till SHL nu. Även om jag inte anser att något lövenspöke existerar vore det roligt att få möta löven i final och jaga bort dessa spökfantasier för alltid.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har ett jätteläge att ta oss till SHL nu. Även om jag inte anser att något lövenspöke existerar vore det roligt att få möta löven i final och jaga bort dessa spökfantasier för alltid.
Timrå IK mot SHL!