Röda Tallen: vet i tusan om det inte vore tjänstefel att inte spela JJ. Inte bara för att han är uttalad 1a (sådana måste man bänka i en finalserie ibland - Lex Svedberg), utan han visar ju dessutom form och det känns som han växer undan för undan.
Tycker du verkligen att vi har råd att ge motståndaren en sådan fördel att vi "vilar" vår bäste spelare hittills i slutspelet?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker du verkligen att vi har råd att ge motståndaren en sådan fördel att vi "vilar" vår bäste spelare hittills i slutspelet?