ionloo: Det är svårt att uppbåda den minsta oro kring att JJ inte ska klara av det matchandet, ärligt talat. Jag vet inte vad han gör rätt men han är nog extremt ekonomisk i sin spelstil. Så som det ser ut just nu kommer han gå igenom ytterligare en hel säsong utan att ha missat en enda match.
Hade man hållit på Löven däremot, då hade jag nog ojat mig ganska så rejält. Går Poulin sönder så har de Isak Mantler bakom, och deras tredjekeeper är Erik Källgren som lirar i Växjö. Det är större chans att Kenttä får dra på sig målvaktsgrejerna igen än att de ska hinna få loss Källgren innan vår finalserie är avslutad.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade man hållit på Löven däremot, då hade jag nog ojat mig ganska så rejält. Går Poulin sönder så har de Isak Mantler bakom, och deras tredjekeeper är Erik Källgren som lirar i Växjö. Det är större chans att Kenttä får dra på sig målvaktsgrejerna igen än att de ska hinna få loss Källgren innan vår finalserie är avslutad.