Sputnik: Frågan är nog ändå om man inte tar Löven ändå. Hellre filmingar än BIK som man aldrig vet var man har och kan få ett psykbryt och helt plötsligt har vi tappat dahlén..
Sputnik: Tänker som så att det blir vilka det blir. Farligt tänka att A eller B är att föredra... Höll som fan på att Oskars skulle slå ut AIK för 2 år sedan och se vart det ledde.
Nej, vi ska slå det andra laget vilka fan det än blir.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.