+ 2
Inlägg: 2186181
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2021
Sputnik: fast det gjorde väl Västervik också? Är det något lag i den här matchserien som spelar fult tycker jag det är löven och det är helt oförståeligt. Dom har ett lag fullt av lirare och stjärnor och det enda dom gör är att åka runt och försöka skada brunkare i Karlskoga? Snacka om fel fokus.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Nä dom är ruggiga... Men den risken finns med Löven också. Att t ex Liss får psykbryt...
Spelmässigt är det hugget som stucket. Båda lagen är i semi av en anledning.